EMAILMARKETING VOOR INTERNATIONALE MARKT.

referentie tom van shingyo

TOM RIJS VAN SHINGYO

Als eigenaar van Shingyo zocht Tom iemand die hem kon helpen met het schrijven van zijn maandelijkse nieuwsbrief . Via StartUp Nijmegen kwam hij bij Letterdesk terecht. “De samenwerking met Letterdesk nam me werk uit handen en zorgde voor tijdsbesparing. Dankzij de nieuwsbrieven konden we het contact met de klant elke maand weer goed onderhouden. Dit heeft ook zeker een aantal verkopen opgeleverd. Wat mij betreft had de samenwerking dus het gewenste resultaat.”

PROFESSIONEEL, SOEPEL EN VRIENDELIJK

“Alon stelde open vragen over mijn ideeën en ging echt op zoek naar de doelen van de samenwerking. Zo kwamen we er snel achter hoe ze mij bij Letterdesk het best kunnen helpen. Dat was heel prettig en zorgde voor fijn contact. Je merkt dan Alon ervaring heeft met waar ze het over heeft. Dat was erg fijn.”

“Daarbij verliep de samenwerking erg soepel. Alle nieuwsbrieven werden op tijd geleverd. Daarnaast was het geen enkel probleem om de tekst aan te passen als ik daarom vroeg. Dat ging snel en makkelijk. De communicatie met Letterdesk was professioneel, soepel en vriendelijk. Als ik een vraag had, kreeg ik altijd snel reactie.”

REGELMATIG CONTACT

“Ik had regelmatig contact met Alon. Elke keer als ze een nieuwsbrief klaar hadden staan, kreeg ik de ruimte om nog feedback te geven. Deze feedback werd goed opgepakt en aangepast. Je kan taalkundig een goede service van Letterdesk verwachten. Alon had al snel door wat de bedoeling van onze nieuwsbrieven was.”

FLEXIBILITEIT

“De nieuwsbrief is precies zo geworden als wat ik ervan had verwacht. Dat is ook het stukje service waarom we klant zijn geworden, het lag helemaal in de lijn der verwachting. “Ik zou Letterdesk zeker aanraden. Het fijnste aan de samenwerking met Letterdesk was de bereidheid om mee te denken. Ze zijn flexibel in hun werk en luisteren goed naar de behoeften van de klant.”